Новости проекта
Конкурс продлен! Принимайте участие!
Поздравляем с Днем учителя!
Отвечаем на ваши вопросы!
Домашнее задание на контроле!
Голосование
Как Вам новый сайт?
Всего 37 человек

Планы работы

Дата: 14 ноября 2016 в 19:58, Обновлено 9 сентября в 19:15

ВЕРАСЕНЬ


 

Змест работы

Тэрмін

Адказныя

І. ПРАЦЭС КІРАВАННЯ ЎСТАНОВАЙ АДУКАЦЫІ

Пасяджэнні Савета ўстановы адукацыі

1

1. Пасяджэнне савета школы па планаванню і арганізацыі дзейнасці.

2. Аб арганізацыі работы па забеспячэнні бяспекі навучэнцаў установы адукацыі.

01.09.2018

Дырэктар Юпат Г.І

Нарада пры дырэктару

1

1.Арганізацыя ўліку дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі.

Адк. нам.дырэктара Лакомская І.М.

2. Планаванне выхаваўчай работы.

Адк. нам.дырэктара па выхаваўчай рабоце

3. Маніторынг выхаванасці вучняў.

Адк. нам.дырэктара па выхаваўчай рабоце

4. Забяспечанасць падручнікамі і вучэбнымі дапаможнікамі.

Адк. Шакнель Л.А.

6. Захаванне санітарна-гігіенічных патрабаванняў пры арганізацыі адукацыйнага працэсу. Забеспячэнне патрабаванняў аховы працы, пажарнай бяспекі..

Адк. нам.дырэктара Тачыла В. Я.

7.Састаўленне сацыяльна-педагагічнай характарыстыкі ўстановы адукацыі

Адк. Нам.дырэктара па выхаваўчай рабоце

8. Пазаўрочная занятасць школьнікаў, у тым ліку вучняў, якія стаяць на розных відах уліку. Адк. нам. дыр. па выхаваўчай рабоце

9. Стан афармлення і вядзення дакументацыі.

Адк. Нам. дырэктара Лакомская І. М., намеснік дырэктара па выхаваўчайрабоце

10. Адаптацыя першакласнікаў у рамках курса “Уводзіны ў школьнае жыццё”.

Адк. Нам. дырэктара Лакомская І. М.

11. Прафілактыка  дзіцячага траўматызму на ўроках фізічнай культуры і здароўя.

Адк. Нам. дырэктара Лакомская І. М.


 

24.09.2018

Дырэктар Юпат Г.І

Пасяджэнні папячыцельскага савета, бацькоўскага камітэта

1.

Пасяджэнне бацькоўскага камітэта “Арганізацыя работы бацькоўскага камітэта. Арганізацыя гарачага харчавання навучэнцаў у 2018/2019 навучальным годзе”

01

Намеснік дырэктара па ВР

ІІ. КАНТРОЛЬ ЗА ЗАБЕСПЯЧЭННЕМ ЯКАСЦІ АДУКАЦЫІ

Змест аналізу і кантролю

Від/форма кантролю

Метады/прыёмы кантролю

Адказн. выканаўца, удзельнікі кантролю

Тэрмін

Спосабы падвядзення вынікаў

Рэзультат. Карэкцыя


 

І. Адукацыйны працэс

Кантроль за выкананнем арганізацыйна-педагагічных мерапрыемстваў

1

Праца педагагічнага калектыву па ўліку дзяцей і падлеткаў, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі.

абагульняльны

Запыты ва ўстановы адукацыі, арганізацыі, на прадпрыемствы, вывучэнне інфармацыі, гутаркі

Нам. дырэктара

Лакомская І.М.

верасень

Загад, нарада пры дырэктару, інфармацыя

Спіс вучняў, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі

2

Забяспечанасць навучэнцаў падручнікамі, вучэбнымі дапаможнікамі

Аглядавы

Аналіз прадстаўленай дакументацыі

Шакнель Л.А.

верасень

Нарада пры дырэктару, інфармацыя

Заяўкі ў іншыя ўстановы адукацыі на недастаючыя падручнікі, вуч. дапаможнікі

3

Пазаўрочная

занятасць

школьнікаў, у тым ліку вучняў, якія стаяць на розных відах уліку

Аглядавы

Аналіз

Нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце

Верасень

Нарада пры дырэктару, даведка

Акты абследвання, план работы аб’яднанняў па інтарэсах, спартыўнай секцыі на 1 паўгодзе

Кантроль за станам вядзення дакументацыі

1

Стан вядзення дакументацыі па выніках праверкі на пачатак навучальнага года (алфавітныя кнігі, журналы, дзённікі), планаванне адукацыйнага працэсу ў адпаведнасці з патрабаваннямі «Вучэбнай праграмы дашкольнай адукацыі”

Тэматычны/

персанальны

Праверка дакументацыі

Нам. дырэктара Лакомская І.М.

1-ы тыдзень

Нарада пры дырэктары, інфармацыя

Рэкамендацыі педагогам па вядзенню дакументацыі

2

Стан афармлення і вядзення дакументацыі  педагогамі дадатковай адукацыі, класнымі кіраўнікамі, выхавацелямі ГПД

Абзорны

Праверка дакументацыі

Нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце

1-ы тыдзень

Інфармацыя

Рэкамендацыі педагогам па вядзенню дакументацыі

Кантроль за станам выкладання асобных прадметаў, узроўнем ведаў навучэнцаў

1

Адаптацыя першакласнікаў у рамках курса “Уводзіны ў школьнае жыццё”

Тэматычны/

прадметны

Назіранне, Наведванне ўрокаў

Нам. дырэктара Лакомская І.М.

3-4 тыдзень

Нарада пры дырэктару,

 даведка

Рэкамендацыі

Кантроль за станам санітарна-гігіенічнага рэжыму, аховы працы і здароўя

1

Арганізацыя гарачага харчавання

Бягучы

Гутарка, аналіз

Нам.дырэктара

Іванова А.В.

верасень

Пасяджэнне бацькоўскага камітэту


 

2

Прафілактыка  дзіцячага траўматызму на ўроках фізічнай культуры і здароўя

Тэматычны

Наведванне вучэбных заняткаў, праверка дакументацыі

Нам. дырэктара Лакомская І.М.

2-і тыдзень

Нарада пры дырэктару, інфармацыя


 

3

Захаванне санітарна-гігіенічных патрабаванняў пры арганізацыі адукацыйнага працэсу.

Забеспячэнне патрабаванняў аховы працы, пажарнай бяспекі. Вучэбная эвакуацыя

Франтальны/ аглядавы

Агляд, гутарка

вывучэнне дакументацыі

Нам. дырэктара Тачыла В.Я.

1-ы тыдзень

Нарада пры дырэктару, інфармацыя


 

4

Кантроль за прадстаўленнем навучэнцамі медыцынскіх даведак аб стане здароўя

Бягучы

Вывучэнне дакументаў, гутарка

Дырэктар Юпат Г.І.

1-ы тыдзень

Справаздача


 

ІІ. Выхаваўчы працэс

1

Вядзенне дакументацыі класных кіраўнікоў, выхавацелей ГПД, інтэрната, педагогаў дадатковай адукацыі. Улік гадзін арганізацыйна-выхаваўчай работы

Тэматычны

Вывучэнне і аналіз Намеснік дырэктара па ВРдакументацыі

Намеснік дырэктара па ВР

1-ы тыдзень

інфармацыя


 

2

Узровень выхаванасці


 


 

Франтальны

Маніторынг

Намеснік дырэктара па ВР

3 тыдзень

Даведка


 

ІІІ. Работа з педагагічнымі кадрамі

1.


 

Арганізацыя дзейнасці аб’яднанняў па інтарэсах

Аглядавы

Субяседванне, аналіз адукацыйных праграм аб’днанняў па інтарэсах

Намеснік дырэктара па ВР, педагогі дадатковай адукацыі

Верасень

Метадычны савет

Графік работы аб’яднанняў па інтарэсах, спартыўных секцый

2

 Праверка планаў работы на год, своечасовасць і правільнасць вядзення дакументацыі кіраўнікамі метадычных аб'яднанняў

аглядавы

Гутарка, вывучэнне дакументацыі метадычных аб’яднанняў

Нам. дырэктара Лакомская І.М.

верасень

Нарада пры дырэктару, інфармацыя


 

3

Афармленне дакументацыі па атэстацыі педагагічных работнікаў у 2018/2019 навучальным годзе

Тэматычны

Аналіз прадстаўленых дакументаў

Старшыня атэстацыйнай камісіі

верасень

Нарада пры дырэктару, інфармацыя


 

IV. Кантроль за станам фінансава-гаспадарчай дзейнасці


 

Арганізацыя работы гурткоў на платнай аснове

Тэматычны

Збор дакументаў, падрыхтоўка спісаў

Нам. дырэктара Лакомская І.М.

верасень

Загад


 

ІІІ. АРГАНІЗАЦЫЙНА-ПЕДАГАГІЧНЫЯ МЕРАПРЫЕМСТВЫ, НАКІРАВАНЫЯ НА АТРЫМАННЕ ВУЧНЯМІ АДУКАЦЫІ

Змест работы

Тэрмін

Адказныя

1

Складанне тарыфікацыі настаўнікаў на 2017/2018 навучальны год

да 18 верасня

Нам.дырэктара Лакомская І.М.

2

Прызначэнне службовых асоб, адказных за арганізацыю работы па ахове працы

Да  1 верасня

Дырэктар Юпат Г.І.

3

Складанне і зацвярджэнне графіка правядзення праверак за выкананнем заканадаўства аб ахове працы (дні аховы працы)

Да  1 верасня

Дырэктар Юпат Г.І.

Улік дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі

1.

Збор звестак аб непаўналетніх дзецях, якія не прыступілі да навучання або пакінулі навучанне


 

01-0

7

Лакомская І.М., Маісеенка Ж.В.

2.

Праверка фактаў навучання дзяцй, які пражываюць на тэрыторыі мікрараёна. Уведамленне іншых устаноў адукацыі ( з улікам замацаваных за імі мікрараёнаў) аб дзецях, якія навучаюцца ў дадзенай установе, але пражываюць на тэрыторыі іншых мікрараёнаў.

01-0

7

Лакомская І.М., Маісеенка Ж.В.

3.

Удакладненне спісаў дзяцей 5-6 год, якія пражываюць у мікрараёне школы. Патранаж сем’яў, у якіх дзеці не наведваюць дзіцячы сад

На працягу месяца

Нам.дырэктара Лакомская І.М

4.

Прадстаўленне ва ўпраўленне па адукацыі Полацкага райвыканкама ўдакладненых спісаў дзяцей, якія пражываюць на тэрыторыі мікрараёна і падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі

Верасень

Студзень

Нам.дырэктара Лакомская І.М.

Арганізацыя работы вучэбных  кабінетаў

1

Афармленне інфармацыйных матэрыялаў па выкананні навучэнцамі правілаў бяспечных паводзін у вучэбных кабінетах і спартыўнай зале

верасень

Загадчыкі кабінетаў

Арганізацыя работы з падручнікамі, дапаможнікамі, мастацкай літаратурай

1.

Правядзенне перарэгістрацыі чытачоў у новым навучальным годзе

да 15.09.16

Шакнель Л.А.

2.

Праца школьнай бібліятэкі па забеспячэнню навучэнцаў, настаўнікаў падручнікамі і метад. літаратурай

На працягу месяца

Шакнель Л.А.

3.

Праца з дакументамі па аплаце за падручнікі.

На працягу месяца

Шакнель Л.А.

Узаемадзеянне з пазашкольнымі ўстановамі

1

Узаемадзеянне з ДШМ, Гаранскім і Навагаранскім ДК па пытанні арганізацыі пазаўрочнай занятасці вучняў

Да 15

Намеснік дырэктара па ВР, класныя кіраўнікі

IV. АЖЫЦЦЯЎЛЕННЕ АДУКАЦЫЙНАГА ПРАЦЭСУ

Арганізацыя факультатыўных заняткаў

1

Папаўненне банка ВМК для правядзення факультатыўных заняткаў і складанне каляндарна-тэматычных планаў

1-ы тыдзень

Нам.дырэктара Лакомская І.М.

2.

Аказанне кансультатыўнай дапамогі настаўнікам, навучэнцам , бацькам.

На працягу месяца

Нам.дырэктара Лакомская І.М.

Забеспячэнне пераемнасці паміж ступенямі адукацыі

1.

Кансультацыі па праблеме псіхалагічных аспектаў адаптацыі навучэнцаў

На працягу месяца

Педагог- псіхолаг

2.

Класныя гадзіны па праблеме пераемнасці

верасень

Класныя кіраўнікі 1,5, 10 класаў

3.

Круглы стол для бацькоў “Адаптацыйны перыяд: праблемы паводзін і ўзаемадзеяння”

верасень

Педагог- псіхолаг, класныя кіраўнікі

4.

Псіхалагічныя  практыкаванні па папярэджанню напружнасці і развіццю канструктыўных зносін у вучняў 5  класа

Кожны тыдзень

Педагог-псіхолаг

Забеспячэнне гатоўнасці навучэнцаў да прадаўжэння адукацыі

1.

Арганізацыя правядзенне заняткаў “Асновы выбару прафесіі” ў 9 класе

Верасень

Педагог-псіхолаг

2.

Пашырэнне спектру аб’яднанняў па інтарэсах прафарыентацыйнай накіраванасці

Верасень

Намеснікі дырэктара

Інфарматызацыя адукацыйнага працэсу

1.

Праца ў сістэме “Электронная школа”

Верасень

Нам.дырэктара Лакомская І.М.

2

Тэставанне новых супрацоўнікаў установы адукацыі на ўзровень валодання інфармацыйнымі тэхналогіямі

верасень

Наст. інфарматыкі

Інтэлектуальна-асобаснае развіццё навучэнцаў

1.

Правядзенне дыягностыкі інтэлектуальнага ўзроўню развіцця навучэнцаў для выяўлення высокаматываваных навучэнцаў

Верасень

Педагог-псіхолаг

2.

Папаўненне базы дадзеных адораных дзяцей і ўлік іх дасягненняў

Верасень

Намеснік дырэктара

3.

Пасяджэнне НТН “Лідар” №1 «Арганізацыя дзейнасці НТН у 2018/2019 навучальным годзе»

14.09.2018

Кіраўнік НТН Бялько

Выніковая атэстацыя

1.

Інфармацыйная праца з навучэнцамі і іх бацькамі аб парадку правядзення выніковай атэстацыі выпускнікоў 9 і 11 класаў

На працягу месяца

Нам.дырэктара Лакомская І.М.

2.

Абнаўленне базы нарматыўных прававых актаў, лакальных прававых актаў, якія рэгламентуюць пытанні арганізацыі і правядзення выпускных экзаменаў у 2018/2019 навучальным годзе

1-тыдзень

Нам.дырэктара Лакомская І.М.

3.

Арганізацыя платных гурткоў, стымулюючых, падтрымліваючых заняткаў па падрыхтоўцы да экзаменаў і ЦТ

На працягу месяца

Нам.дырэктара Лакомская І.М.


 

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.